Prezentul document descrie termenii si conditiile de furnizare si utilizare a tuturor serviciilor disponibile prin intermediul site-ului CallRomania. Acest document este un contract intre parti si reprezinta un acord de utilizare a serviciilor, fiind numit in continuare ACORD
Serviciile disponibile prin intermediul site-ului CallRomania va sunt oferite conditionat de acceptarea de catre dumneavoastra a prevederilor stipulate mai jos in integralitatea lor. In consecinta, utilizarea serviciilor reprezinta acordul dumneavoastra implicit cu termenii si conditiile de furnizare si utilizare a acestora.
Furnizorul serviciilor CallRomania: Site-ul www.callromania.ro precum si toate aplicatiile software accesibile prin intermediul acestui site sunt proprietatea societatii comerciale S.C. TotalCall International S.R.L, cu sediul in Bucuresti,Str. Gheorghe Țiteica, Nr. 144-146, Sector 2, Cod Poștal 020304, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. de ordine: J40/8436/30.07.2009, cod de inregistrare fiscala: 25834842, e-mail: office@totalcall.ro.
Referitor la furnizarea apelurilor de urgenta: Serviciile CallRomania NU includ furnizarea apelurilor de urgenta. Pentru accesul la acest tip de apeluri trebuie sa aveti intotdeauna o alta linie telefonica fixa sau mobila la dispozitie, acest lucru fiind responsabilitatea dumneavoastra.
Proprietatea exclusiva: Aplicatiile furnizate prin intermediul site-ului CallRomania sunt proprietatea exclusiva a S.C. TotalCall International S.R.L. Nimic din prezentul ACORD nu va permite modificarea, crearea de aplicatii / software-uri derivate, decompilare, dezasamblare sau hacking a vreunui software sau a oricarei aplicatii CallRomania. Continutul accesat prin intermediul aplicatiei CallRomania este si ramane proprietatea exclusiva a furnizorilor de continut accesati.
Publicitatea: Activitatea CallRomania este partial sustinuta prin vanzarea de publicitate, ca de exemplu, aparitia de texte si materiale publicitare in fereastra aplicatiei sau pe site-ul web. Prin utilizarea CallRomania, va dati acordul asupra acestei politici de recuperare a costurilor cu furnizarea serviciilor.
Modificarea ACORDULUI: S.C. Total Call S.R.L. are dreptul de a modifica in orice moment continutul prezentului document si tarifele serviciilor fara informare prealabila a utilizatorilor, prin publicarea noilor conditii de furnizare pe site-ul CallRomania. Utilizatorilor le revine obligatia de a verifica periodic continutul prezentului document precum si tarifele de telefonie. Folosirea in continuare a serviciilor constituie un raspuns afirmativ de acceptare a modificarilor si acordul utilizatorului de a se conforma acestora.
Conditiile de furnizare si utilizare a serviciilor: Pentru a utiliza oricare din serviciile CallRomania, utilizatorul trebuie sa dispuna de echipamentele necesare (calculator, modem, conexiune INTERNET etc.), accesul la aceste mijloace fiind responsabilitatea sa exclusiva. Utilizatorul intelege ca folosirea serviciilor CallRomania presupune urmatoarele conditii tehnice de functionare:
Conexiune la Internet de 80 kbps garantat (fara compresie)
Timpi de raspuns < 150ms
Jitter < 30ms
Pierdere de pachete < 1%
S.C. TotalCall International S.R.L isi ofera serviciile in baza principiului asa cum sunt disponibile si nu garanteaza nici expres, nici implicit functionarea continua a serviciilor si disponibilitatea lor pentru utilizator. S.C. TotalCall International S.R.L nu ofera nicio garantie de calitate sau performante, nu garanteaza lipsa erorilor de programare si nici securitatea si nu este responsabila pentru nici un fel de pagube directe, indirecte, accidentale, pierderi de date, profit sau orice alt fel de pierderi rezultand din utilizarea serviciilor CallRomania.
S.C. TotalCall International S.R.L isi rezerva dreptul de a modifica sau intrerupe (temporar sau permanent) serviciile sale fara o notificare prealabila in orice moment. S.C. TotalCall International S.R.L nu este raspunzator fata de utilizatori sau orice alta institutie sau terta persoana pentru intreruperea sau suspendarea serviciilor oferite de site si nici pentru pierderile, directe sau indirecte, a unor ocazii sau oportunitati de afaceri sau pentru beneficiile nerealizate ale dumeavoastra sau ale unor terti cu care va aflati in contact, ca urmare a nefunctionarii sau functionarii necorespunzatoare a serviciilor.
Contul de utilizator: Pentru a folosi serviciile CallRomania va obligati sa completati formularul de inregistrare al site-ului cu date reale, complete si exacte si sa reinnoiti aceste date, atunci cand este necesar pentru a le mentine reale si complete.
Daca informatiile furnizate de dumneavostra in formular nu sunt reale, sunt inexacte sau incomplete, S.C. TotalCall International S.R.L isi rezerva dreptul de a desfiinta sau suspenda contul dumneavoastra si de a nu va mai permite accesul la vreunul din serviciile sale.
Accesul la serviciile CallRomania se realizeaza pe baza unor coduri de acces individuale sau parole. Utilizatorul este raspunzator pentru mentinerea confidentialitatii contului de utilizator si a parolei si va raporta orice utilizare neautorizata a acestora.
Utilizatorul este in intregime responsabil de toate activitatile si informatiile care sunt transmise din contul sau precum si de folosirea efectiva a acestora, indiferent daca acestea se fac cu sau fara voia sa. Utilizatorul este de acord sa sesizeze S.C. TotalCall International S.R.L in legatura cu incalcarea prevederilor privind contul sau. Utilizatorul este de acord sa foloseasca optiunea de iesire din cont cand termina sesiunea de utilizare a aplicatiilor. S.C. TotalCall International S.R.L nu va fi responsabila de consecintele nerespectarii acestor reglementari de catre utilizator. In cazul accesarii neautorizate a contului de catre persoane terte, din orice motive, S.C. Total Call S.R.L. nu isi asuma nicio responsabilitate fata de consecintele care pot aparea. De asemenea, S.C. TotalCall International S.R.L este exonerata de orice raspundere in cazul pierderii confidentialitatii contului de utilizator sau a parolei sau pentru orice paguba care rezulta din incapacitatea utilizatorului de a se conforma masurilor de siguranta prevazute mai sus.
Utilizatorul (consumatorul in sensul legislatiei aplicabile in materie de protectia consumatorului) intelege si este de acord prin utilizarea aplicatiilor CallRomania ca furnizarea de catre S.C. TotalCall International S.R.L a serviciilor de comunicatii electronice achizitionate online incepe dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de inregistrare cerute. Prestarea serviciilor de comunicatii electronice incepe, cu acordul clientului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazute la art. 7 (alin. 1) din OG nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Obligatiile utilizatorului Utilizatorul este de acord sa foloseasca serviciile S.C. TotalCall International S.R.L numai in scopuri legale, obligandu-se in acest sens sa nu intreprinda niciuna dintre urmatoarele activitati:
Sa publice materiale cu drept de autor daca nu este autorul sau nu are permisiunea acestuia de a le publica;
Sa desfasoare activitati frauduloase prin intermediul serviciilor furnizate de catre S.C. TotalCall International S.R.L, intelegandu-se prin acestea, cu titlu exemplificativ, oferte false de vanzare/cumparare produse sau servicii, inselatorii, fraude, delapidari, piraterie software etc.
Sa modifice, sa distribuie, sa transmita, sa afiseze, sa publice, sa reproduca, sa acorde licente, sa creeze produse derivate, sa transfere sau sa vanda orice fel de informatii sau servicii obtinute de pe sau prin intermediul aplicatiilor si site-ului CallRomania;
Sa publice imagini sau texte cu continut explicit sexual, materiale defaimatoare, obscene, de amenintare, materiale care au continut explicit privind violenta fizica sau verbala sau alte acte de cruzime, materiale care se refera la utilizarea, fabricarea, comercializarea armamentului sau drogurilor;
Sa incarce, trimita sau transmita vreun material cu virus informatic, sau orice alt cod de calculator, care este programat sa distruga, sa perturbe sau sa ingradeasca utilizarea (sau orice alta utilizare cu exceptia utilizarii corecte si acceptabile a serviciilor) pe fiecare dintre calculatoarele, retelele, materialele si programele care se gasesc in serviciul societatii in vederea furnizarii serviciilor CallRomania;
Sa interfereze sau sa afecteze retelele conectate la site sau sa incalce in acest mod necesitatile procedurale ale website-urilor;
Sa aduca atingere in vreun fel drepturilor de proprietate intelectuala, siglelor comerciale sau oricaror altor drepturi legate de utilizarea materialelor publicate pe website-urile S.C. TotalCall International S.R.L.;
Sa adauge, sa copieze sau sa scoata informatii personale despre alti utilizatori, in scopuri economice sau pentru a le crea prejudicii; sa hartuiasca persoane prin intermediul serviciilor CallRomania;
Sa vanda catre terti serviciile Total Call si/sau sa redirectioneze prin intermediul serviciilor CallRomania trafic telefonic generat in retele de telefonie de catre alti abonati. Beneficiarul intelege ca nerespectarea acestei prevederi poate provoca daune importante S.C. Total Call S.R.L. si se obliga sa achite contravaloarea acestor daune in cazul provocarii lor.
Creditul si numarul de telefon alocat: Dupa crearea contului, utilizatorul are obligatia de a-l valida/confirma prin aceesarea link-ului transmis pe email in termen de 48 de ore. In caz contrar, contul va fi anulat si numarul ales de utilizator va fi realocat.
Creditul pentru convorbiri telefonice are valabilitatea intre o luna si 12 luni, in functie de modalitatea de reincarcare. La expirarea acestei perioade creditul devine 0 (zero). La inscrierea pe site-ul CallRomania, S.C. TotalCall International S.R.L va aloca utilizatorului un numar de telefon valabil o luna de la crearea contului, daca clientul nu incarca contul cu un credit de minim 1 Euro. Daca clientul nu isi incarca contul pana la finalul aceastei perioade, numarul poate fi realocat si contul inchis. In cazul unei reincarcari a creditului, valabilitatea se calculeaza de la ultima incarcare. In cazul in care creditul este 0 si valabilitatea contului a expirat, numarul de telefon poate fi retras utilizatorului si realocat unui alt utilizator conform politicii S.C. TotalCall International S.R.L. Furnizorul va notifica utilizatorul inainte de expirarea perioadei de valabilitate a creditului.
TotalCall International SRL nu acorda rambursari ale creditului, nici alte tipuri de compensatii pentru esecul de a utiliza creditul in perioada de valabilitate. Clientul este responsabil sa se asigure ca utilizeaza creditul in perioada de valabilitate.
Se pot face rambursari de credit doar in situatiile in care clientul nu reuseste sa foloseasca serviciile achitionate din motive tehnice de functionare. Daca un client foloseste serviciile, lucru demostrabil prin istoricul apelurilor efectuate sau primite, SMS-urilor trimise, se considera ca a aceptat plata pentru serviciile achizitionate si orice cerere de rambursare nu poate fi luata in considerare.
Pachetul CallRomania Nelimitat este furnizat exclusiv pentru utilizare individuala de catre clientul persoana fizica, in calitatea sa de utilizator final, pentru propriile nevoi.
Utilizarea acestui serviciu, nu este permisa pentru societatile comerciale, activitatilor conexe sau a altor activitati fraduloase ce vor fi listate mai jos.
Este interzisa orice forma abuziva de utilizare, ca de exemplu, dar nelimitat la:
– Vanzarea/Revanzarea catre terti a minutelor si/sau redirectionarea prin intermediul serviciilor CallRomania a traficului telefonic generat in orice retea de telefonie de catre alti utilizatori terti;
– Utilizarea acestui abonament de catre societati comerciale, prin centrale telefonice , resursa impartita intre mai multe interioare cu mai multe persone.
– Utilizarea abonamentului pentru activitati de telemarketing, telesales, call center, robot telefonic, generator de mesaje automat, etc.
– Utilizarea in comun cu alte persoane a acestui serviciu.
– Apelarea unor numere de telefon pentru generarea unui volum de trafic din care sa rezulte bonusuri de utilizare;
– Utilizarea neobisnuita pentru consumul individual, ca de exemplu, dar nelimitandu-se la apeluri foarte multe generate consecutiv cu durate foarte scurte, apeluri foarte multe generate catre numere diferite cu pauze scurte intre apeluri, trafic de voce generat care depaseste un consum lunar de 4000 de minute, apeluri efectuate de cel putin cinci ori mai multe decat apelurile primite.
Pentru a identifica daca profilul de traffic este cel agreat pentru abonamentul Nelimitat si a profilului de consumator uzual persoana fizica, CallRomania poate evalua utilizarea clientului final a resurselor si a determina profilul, acest lucru incluzand analiza si evaluarea billing-ului pe o perioada predefinita.
– Utilizatorul intelege ca orice forma abuziva de utilizare constituie o frauda, o incalcare a bunelor practici in domeniu si atrage de drept raspunderea acestuia pentru toate serviciile TOTALCALL INTERNATIONAL si pentru intreaga perioada de utilizare, indiferent pentru care serviciu a fost constatata frauda. De la data constatarii fraudei, TOTALCALL INTERNATIONAL SRL are dreptul de a suspenda/restrictiona toate serviciile si/sau rezilia toate contractele pentru serviciile TOTALCALL INTERNATIONAL SRL fara vreo notificare prealabila. TOTALCALL INTERNATIONAL SRL este indreptatit, de asemenea, sa incaseze de la client despagubiri in cuantum de 2.000 EUR/luna de utilizare per utilizator, despagubiri ce vor fi retinute automat de catre TOTALCALL INTERNATIONAL SRL din orice sume platite in avans de catre client, indiferent de contractul in baza caruia au fost platite, sau vor fi recuperate de catre TOTALCALL INTERNATIONAL SRL de la client in instanta, impreuna cu cheltuielile de judecata.
Prelucrarea datelor cu caracter personal: Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, republicate si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, S.C. TotalCall International S.R.L are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale ale utilizatorilor, ale membrilor familiilor acestora ori ale altor persoane. Scopul colectarii datelor este furnizarea serviciilor CallRomania, procesarea comenzilor sau cererilor utilizatorilor, efectuarea de verificari ale creditului si ale cheltuielilor, in scopuri statistice, in scopul prevenirii sau identificarii fraudelor si in scopul alcatuirii unei baze de date pentru informarea publicului despre produsele/serviciile S.C. Total Call S.R.L. sau ale partenerilor si clientilor S.C. TotalCall International S.R.L.
Utilizatorul intelege ca nu este obligat sa furnizeze datele, acestea fiind necesare si pentru aducerea la cunostinta a campaniilor promotionale, in scop de reclama, pentru actiuni de marketing si publicitate. Refuzul furnizarii datelor determina nefurnizarea serviciilor S.C. Total Call S.R.L. si neparticiparea la actiunile promotionale organizate de S.C. Total Call S.R.L. si/sau partenerii si clientii S.C. TotalCall International S.R.L.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la S.C. TotalCall International S.R.L, adresa: Bucuresti, str. Buzesti, nr. 61-69, bl. A3,sc.1, et.5, ap. 15, sector 1 , Romania. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
Nerespectarea prevederilor: S.C. TotalCall International S.R.L are dreptul de incetare imediata si fara notificare prealabila a furnizarii serviciilor in cazul nerespectarii prevederilor prezentului ACORD. Utilizatorii vor despagubi S.C. Total Call S.R.L. pentru orice prejudiciu cauzat, inclusiv onorariul avocatilor – in caz de nerespectare/incalcare a prevederilor prezentului document.
Jurisdictie/Legislatia aplicabila: Prezentul ACORD este guvernat si interpretat in concordanta cu legile Romaniei. Litigiile nascute din derularea prezentului ACORD se vor rezolva pe cale amiabila, in caz contrar fiind de competenta instantei romane, cu aplicarea legislatiei romane.
Serviciile CallRomania pot fi accesate de oriunde din Romania si de peste hotare. S.C. TotalCall International S.R.L nu ofera nicio asigurare cu privire la faptul ca aplicatiile si continutul site-ului CallRomania se supun legilor altor tari in afara Romaniei. Daca utilizatorul acceseaza serviciile si website-ul, o face pe riscul sau si este singur responsabil de respectarea legilor teritoriului in care se afla.
0043 | Austria | 0032 | Belgia |
001 | Canada / SUA | 0033 | Franța |
0049 | Germania | 0030 | Grecia |
0039 | Italia | 0031 | Olanda |
0044 | Marea Britanie | 00351 | Portugalia |
0040 | Romania | 0034 | Spania |
0036 | Ungaria |
For all our clients, we offer complete software and hardware solutions, dedicated support, premium and secured telephone lines.
No subscription, bureaucracy, contracts. You have a landline phone number from which you can make calls and receive calls on in the shortest time possible.
Whether you are in Bucharest, Constanța, Iași, Timișoara, Brașov, or Cluj… we will offer you a phone number with the area code of you county!
Contact us on office@callromania.ro and we will make you a customised offer.