Întâmpini dificultăți în folosirea serviciilor CallRomania?
Aici găsesti informații complete pentru rezolvarea problemelor comune.
Nota Generală
Dacă ai un router WIFI de la Romtelecom, pentru a funcționa serviciile VOIP trebuie urmează următorii pași:
Acum, orice echipament conectat cu contul callRomania prin rețeaua WIFI a router-ului Romtelecom, se va înregistra corect.
Selectează modalitatea de conectare la CallRomania:
Dacă vreți să folosiți computerul pentru a suna, atunci aveti două posibilități:
Telefonul Web (WebPhone) este o aplicație încorporata pur și simplu în pagina web (browser) CallRomania.ro. Nu necesită instalarea unui program, intrați în contul CallRomania și sunați.
Telefonul virtual / Softphone este un program care se instalează simplu și rapid pe calculator.
Configurare:
Mergeti in meniul Settings
Selectati Add New SIP profile si in casuta care se descrie scrieti callromania dupa care selectati OK:
In meniul case se deschide trebuie sa completati:
Domain: sip.callromania.ro
Username: numarul dvs callromania in format 40XXXXXXXXX
Password: parola dvs callromania
Caller ID Name: numarul dvs callromania in format 40XXXXXXXXX
Apasati Apply dupa care OK.
Daca totul este in regula, Zoiper va arata asa:
In partea de jos, vedeti statusul conexiunii la callromania (Registered / Unregistered)
In partea de sus, gasiti casuta unde trebuie sa scrieti numarul de telefon pe care doriti sa il sunati iar sub el butonul de „Suna”
Cea mai spectaculoasă metodă de utilizare a serviciului de telefonie CallRomania este prin Smartphone.
Smartphone-ul trebuie să fie conectat la internet printr-o conexiune wireless, sau direct prin 3G. De asemenea trebuie instalată o aplicație corespunzatoare sistemului de operare, cum este detaliat mai jos.
Sau de aici.
NOTĂ: pentru a putea folosi aplicația callRomania pe dispozitivul tău Android, trebuie să dezinstalezi CSipSimple.
Daca vreți să folosiți CSipSimple, mai jos găsiți toate informațiile pentru configurare.
Instalare: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.csipsimple
Detalii configurare:
Dacă ai un dispozitiv iOS, poți instala aplicația callRomania direct de pe App Store:
https://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=620993280&mt=8
Configurare
Username: numarul dvs callRomania
Password: parola dvs
Server: sip.callromania.ro
Port: 5060
La final, ar trebui sa va arate ca in poza de mai jos
Configurare
Mergeti in Settings -> SIP account
Completati la Username cu numarul vostru callRomania, la fel si la Auth userid.
Parola este parola voastra callRomania.
La Domain trebuie sa fie callromania.ro
La Proxy sip.callromania.ro
Celelalte setari raman neschimbate.
Daca alegeti sa folositi aplicatia SIP incoporata in sistemul de operare al telefonului atunci introduceti datele CallRomania asa cum sunt ele prezentate mai jos:
Intrati in meniul SIP Settings.
Tools>>>Settings>>>Connection>>>SIP-Settings>>>Create the following profile
Profile name: 40xxxxxxxxx (numarul CallRomania)
Service profile: IETF
Destinatie implicita: Internet
Punct de acces implicit: SSID wireless WIFI
Public user name: sip:40xxxxxxxxx@sip.callromania.ro
Use compression: No
Registration: Always on
Use security: No
Proxy Server >>>
Proxy server address: sip:sip.callromania.ro
Realm: sip.callromania.ro
Username: 40xxxxxxxxx
Password: parola
Allow loose routing: Yes
Transport type: UDP
Port: 5060
Registrar Server >>> sip.callromania.ro
Registrar server address: sip:sip.callromania.ro
Realm: sip.callromania.ro
Username: 40xxxxxxxxx
Password: parola
Transport type: UDP
Port: 5060
======================================================
2.Dupa ce s-a configurat acest profil se descarca:
http://www.developer.nokia.com/info/sw.nokia.com/id/d2d27e6c-bd52-4534-9aa6-19e606b80709/SIP_VoIP_Settings_v1_0_en.zip.html
Se instaleaza aceasta aplicatie in telefon.Este foarte importanta.
Dupa instalare:
=======================================================
3.Meniu/Panou Comanda/Setari Internet.Aici apare ca noutate:
ADVANCED VoIP SETINGS
Aici folositi profilul creat la 1. si anume 40xxxxxxxxx (numarul CallRomania)
Dupa aceasta faza clientul nativ si contul de SIP sunt configurate
Veti avea acces la acest cont in toate meniurile telefonului acum foarte simplu.Exemplu:
a)cand generati un apel aveti optiune pe GSM sau Internet call
b)cand porniti WLAN aveti in meniu si optiunea de activare a contului de SIP
Dupa instalare, urmati pasii din pozele de mai jos:
Selectati meniul settings:
Si completati cu:
Username: numarul dvs callRomania
Password: parola
Domain: sip.callromania.ro
Proxy: lasati gol
La final, ar trebui sa va arate ca in poza de mai jos
Adaptorul VoIP este tipul de echipament care adaptează serviciul de telefonie prin internet CallRomania pentru telefonele fixe tradiționale. Adaptorul se conectează la internet, iar lui i se poate conecta orice telefon clasic pe care il dețineți, conform imaginii de mai sus.
Avantajul acestei variante este că va permite folosirea telefoniei CallRomania exact ca o telefonie fixă, cu avantajul ca adaptorul îl puteti conecta oriunde exista internet, fără alte modificări.
Dacă doriți achiziționarea unui adaptor VoIP setat cu datele contului CallRomania contactați-ne. Dacă dețineți deja un adaptor VoIP și doriți setarea lui cu datele contului CallRomania, alegeți modelul din listă. Pentru alte modele verificați sectiunea Date VoIP din contul CallRomania sau contactați-ne. Nu omiteți să faceți o actualizare de firmware adaptorului deținut și bifați opțiunea Keep Alive din meniul adaptorului.
(*)Adaptorul VoIP WellTech ATA 171 Plus vă este oferit cadou de către CallRomania dacă incărcați două unități de credit în valoare de 50€ într-o singură zi. Dacă doriți achiziționarea separată a acestui echipament, vă rugăm să ne contactați. ÎN ambele situații el va fi setat cu datele contului de client CallRomania.Găsiți mai jos detalii despre modul cum se setează adaptorul WellTech ATA 171 Plus:
Pasul 1 Accesul în meniu:
Conectați calculatorul prin cablu utp în mufa LAN, iar cablul providerului de internet sau al altui router în mufa WAN. În browser introduceți IP-ul: 192.168.123.1:9999. Userul: root și Parola: test. Apoi click Login:
Pasul 2 Setarea meniului WAN:
Se selectează „Network” apoi submeniul „WAN”. În „WAN Settings” secțiunea „LAN Mode” se setează pe „Bridge”, iar la „IP Type” alegeți tipul de conexiune utilizată. La final „Submit”:
Pasul 3 Setările SIP:
Alegeți în meniu „SIP Settings”, subsecțiunea „Service Domain”, pagina „Service Domain Setting” completați cu datele VoIP din contul CallRomania și apoi click „Submit”:
Pasul 4 Schimbarea Parolei:
În meniu „System Auth.”, pagina „System Authority” se setează userul „root” și parola dorită. Submit:
Pasul 5 Salvarea modificărilor: In meniul „Save changes”, pagina „Save Changes” se se apasă butonul „Save”
Acum puteți efectua apeluri dacă conectați un telefon clasic la adaptor. Vă mulțumim!
Setari FAX:
In meniul din stanga se merge pe Phone->General
La T.38 (Fax) se pune pe Disable si la T.38 Pass-Through Codec se selecteaza Alaw
In Meniul SIP->Advanced Only Accept Call From Proxy se seteaza pe Enable
Telefonul IP este un telefon special care se conectează direct la internet:
Se configurează cu datele CallRomania și se conectează la router. Oferă o mulțime de soluții de comunicare. Se folosesc mai ales ca telefoane de birou, oferta de opțiuni tehnice fiind generoasă și poate satisface necesitațiile oricărui tip de companie sau afacere. Daca doriti achizitia unui telefon IP setat cu datele CallRomania contactați-ne.
Dacă dețineți deja un telefon IP, pentru setare verificați secțiunea Date VoIP din contul CallRomania sau contactați-ne.
Pentru a achiziționa credit online intră în secțiunea:
Contul meu – Credit – Cumpară credit.
sau, click pe iconița verde cu + din partea de sus a siteului.
Alege unitatea de credit și urmează procedurile de plată de pe site-ul partenerului PayU. Plata creditului se face online cu card de debit sau credit, ori din cont paypal.
După efectuarea plații vei fi redirectat către callromania.ro. Dacă plata s-a efectuat cu success, creditul este actualizat automat.
Dacă plata încă nu este confirmată, în momentul confirmarii, creditul se va actualiza automat și vei primi un mail de la Echipa callRomania cu confirmarea reîncărcării.
Pot aparea anumite întârzieri în confirmarea plății de către banca sau de către emitentul carții de credit.
Acest lucru se poate întampla în cazul în care datele nu sunt precise și astfel sunt necesare confirmări suplimentare din partea emitentului cardului. În aceste cazuri urmați indicațiile oferite de PayU.
Daca nu primiți prin email confirmarea plății sau email-ul cu codul unic de reîncarcare, contactați compania PayU la support@payu.ro
Plata creditului se face online cu card de debit sau credit, ori din cont paypal.
Procedura de plată se desfasoară prin compania parteneră PayU.ro, autorizată sa încaseze plați online 3D Secure de către Visa, Mastercard, PayPal, etc.
În condițiile de plată recomandate, PayU garantează securitatea datelor tuturor clienților.
Clienții callRomania sunt limitati la un singur cont. Daca dorești mai multe numere de telefon contactează-ne.
Contul trebuie sa conțină datele reale solicitate la inscriere. Conturile multiple sau cu date false vor fi sterse.
Nu ai primit emailul de activare?
Verifică intai de toate dosarele denumite Spam, Bulk Mail, Nesolicitat etc. ale casutei de email, intrucat providerul de email poate bloca mesajul nostru ca fiind spam.
Daca nu gasești mesajul, asteaptă 15-20 minute, pentru că pot apărea intîrzieri cauzate de providerul de mail, iar apoi daca nu ai primit mail contactează-ne.
Este posibil deasemenea sa fi introdus adresa de email gresit la crearea contului, asteaptă 20 minute si apoi contactează-ne.
Selectează mai departe pentru alte situatii ce pot apărea in utilizarea serviciului de telefonie.
Asigură-te ca ai microfon si casti functionale. Permite aplicatiei Telefon Web (Allow) sa acceseze aceste echipamente pentru a putea efectua convorbirea.
Poți efectua un singur apel gratuit, direct din prima pagina formand in Telefonul Web numere apartinand destinatiilor permise – pentru apeluri gratuite spre alte destinatii trebuie sa-ți creezi cont, sau poți suna gratuit la numarul *777 pentru diverse teste robotizate.
Dupa efectuarea convorbirii gratuite crează-ți un cont CallRomania facand click pe Cont nou, introdu datele reale solicitate in formular, alege un numar de telefon arondat judetului dorit si urmează pasii de inscriere.
Activează contul din emailul primit de la noi si poți suna din nou gratuit in orice retea din lume.
Apoi, binenteles, achiziționează credit.
Pentru a evita tentativele de frauda, clientii sunt limitati la un singur numar de telefon. Daca dorești mai multe conturi sau numere de telefon te rugam sa ne contactezi.
Recomandă telefonia CallRomania oricui este interesat si primești minute gratuite nelimitat.
Pentru fiecare client nou adus in reteaua CallRomania, primești 10% din totalul sumelor achizitionate de el (prin card online / PayPal / Transfer bancar).
Astfel la fiecare incarcare efectuata de prietenul tău primești 10% din valoarea creditului achizitionat de acesta.
Bonusul tău nu se scade din suma cumparata de el.
Vei primi un email de informare atat la crearea contului afiliat cat si la fiecare incarcare efectuata.
Se pastreaza caracterul secret al datelor personale.
Taxarea apelurilor se face la secunda dupa primul minut al convorbirii efective cu cel apelat.
Nu exista costuri suplimentare in nici o situatie.
Nu platești nimic daca ești apelat pe numarul Call Romania.
Singurul cost este cel al apelurilor efectuate conform tarifelor prezentate si reduse conform ofertelor si promotiilor noastre.
Serviciul de redirectare a apelurilor este gratuit, iar costul apelului catre numarul de redirectare este cel al unui apel normal.
Tarifele nu contin Taxa pe Valoare Adaugata. TVA se retine o singura data la achizitionarea creditului.
TVA nu se aplica, ulterior, la costul pe minut al apelurilor efectuate.
TVA 20% se retine in numele statului roman doar in anumite situatii, in functie de relatiile comerciale ale Romaniei cu statul unde se afla banca din care efectuezi plata.